søndag 22. juli 2012

Spesialpakkeservice #2



Noen ganger går ønsker i oppfyllelse!
Etter å ha sett mange fine modeller fra "The bird collection" av Helga Isager ønsket jeg meg veldig denne mønsterboken! Nå har det seg sånn at svigermor er bestevenninne med innehaveren av "Den blå dør" i Kristiansand og hun igjen jobber hos Marianne Isager i Tversted i Danmark og plutselig dumpet denne og et hefte som er halvparten av boken "Hønsefødder og gulerødder" ned i min postkasse! 
Tusen takk, snille Torhild!


Lille storesøster på tre og et halvt har allerede "bestilt" genseren som er avbildet utenpå, 
og den kunne faktisk vært morsom å prøve; 
jeg tror man begynner med de firkantene på magen og så strikker utfra de..!



På fredag eksperimenterte jeg med hell (for en gangs skyld) over en kakeoppskrift! Jeg ville lage jordbær kladdekake som jeg fant i lev landlig, men uten eggene. Jeg har allerede brukt oppskriften på studentmuffins et par ganger og de er supre! 
Så med muffinsrøra som basis og litt mer sukker heiv jeg den i ei form, la jordbær oppå og høvla med ostehøvel litt melange uten melk på toppen.
Steketid ca, 40 min. og den ble gjennomstekt men veldig saftig og god!
-Og oppspist!

Håper dere har og har hatt ei fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!