mandag 16. januar 2012

Perfekt match!

Her er den "knæsj-rosa" lua, som egentlig er litt FOR rosa, men som dere kanskje kan fornemme utifra bildet, så er den spesialstrikket til den nye Stormberg-jakka.


Jentungen var velvillig modell. Lua er strikket på "frihånd", dvs jeg telte antall masker på ei lua som passer godt også kopierte jeg rått en type rett/vrang variant som ei kusine har strikket i luer til ungene, tusen takk! ;-) Fellinga i toppen ble improvisert, men slettes ikke verst..
I går hadde vi brukbart utevær og akeføre her i Sørreisa, men i dag er det mildt, vått og grått. Tror det er detta de kaller "sklætt-føre"..
Nå driver jeg research for å finne rett garn til det nye prosjektet mitt; february-lady-sweater. Denne fikk jeg tenning på og det er lenge siden jeg har strikket et såpass stort plagg til meg selv. Men det ligger jo i navnet at jeg ikke behøver å begynne før neste måned..! ;-) Tips til passende garn mottas med takk!
Ha en flott mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!