torsdag 19. januar 2012

Hit, men ikke lenger!

Nei, nå var det ikke gøy lenger! Jeg startet med friskt mot opp igjen på Hippocampus votter, etter å ha rekt opp første forsøk i Evilla garn. Nå fant jeg flotte farger, etter ønske fra søster, i Triplex(!) og Heilo, fortsatt på pinne 3 og fortsatt for store! Jeg skjønner at jeg må ned i pinnestørrelse, men nå er motivasjonen borte. Synd, for det er nydelig mønster! De blir stående på lista så en vakker dag... 

Jeg har denne spennende 100 grams "zauberball" liggende og vente da.. Kjøpt hos garnkorgen. Tror det blir pulsvanter kanskje..
I mellomtiden strikker jeg på en tesha hals. Og siden mørketiden offesielt er over her feirer vi med solskinnskake i dag, hurra! Men hvor ble det av mandlene, sirlig dandert?? Jaja..
Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Jeg syns ikke du skal gi deg nå, mens du enda er i det. Hvis du deler opp det zauberball-garnet ditt i mørke og lyse farger og går ned en størrelse i pinner, til 2,5 mm kommer du til å få et kjempevakkert par!

    SvarSlett
  2. Det er et nydelig mønster, absolutt! Skjønner at det ble litt frustrerende etter to ganger restart... kanskje Pinneguris tips hjelper på?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!