fredag 27. januar 2012

Å, du søte fredag!



Endelig kom bladet jeg har ventet på i 14 dager! Perfekt med ankomst på en fredag! Jeg ble overlykkelig da jeg fant ut at simply knitting kunne bestilles enkelt og greit på nett, til nesten 1/3 av prisen på Narvesen! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?? Faren er at nå blir det kjøpt oftere..  
Nå har jeg gjort så mye husarbeid at jeg har god samvittghet, bakt solskinnskake (igjen!) og gjort klart fyllet til vårrullene som skal være fredagskosen her i kveld, så nå blir det kvalitetstid med en kopp kaffe! Kan forresten anbefale oppskriften på vårruller hos matprat, ikke vanskelig men kjempegodt!

Jeg vil også vise frem bildet av rødhette som 5-åringen vår har malt i barnehagen. Skal ikke mer til for å imponere en bløthjertet mamma! Sikkert mest interessant for eventuelle besteforeldre og andre slektninger som måtte titte innom, men sånn er det, jeg får bruke dette forumet for det det er verdt når vi bor langt fra hverandre!
Ønsker alle en riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Kose deg med strikkeblad :D
    Flott kunst av 5 åringen :D

    Ha ei flotte helg

    SvarSlett
  2. Jeg kjøper også Simply Knitting på Narvesen. Kanskje jeg skulle gjøre som deg? Hm...
    Søt Rødhette!

    SvarSlett
  3. Hei hei! Fin blogg du har! Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!