onsdag 21. mars 2012

Påske-giveaway er koselig og det er bloggen stinemor-små øyeblikk også!

Skoleuke for meg denne uka og i går var vi i Telegrafbukta. Jeg vil egentlig la bildene tale for seg selv, men jeg må si jeg synes Tromsø har en facinerende beliggenhet..


 Og stranda er vakker om vinteren ogsÃ¥...
Strikkerelatert stoff; jeg strikket ei lita lue før jeg dro til Tromsø. Hadde ett nøste Hegre fra Dale liggende som kunne passe og jeg "måtte" strikke ei lue til dusken jeg ramla over til en femmer på kappahl. Men lua ble litt vel liten, la opp 72 masker på pinne 4,5, strikket fire rette, to vrange med flette på hver femte omg. Ble vel str 1-1,5 år kanskje. Jaja, den passer vel til noen en dag.. ;-)
Ha en god innspurt mot helga folkens! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!