fredag 16. mars 2012

Å helledussen, ikke sant??

Jeg har kost meg og mimret og plukket frem det minste babytøyet:

Denne dressen i Lerke strikket min svigermor til frøkna vår som ble født for tre år siden og hun brukte den mye. I mellomtiden har hun strikket en til, som vi kan få låne siden niesen vår leder med nesten ett år på tvillingene våre. (Tenk å strikke dobbelt av alt?! Noen ville juble andre bli litt matte, jeg tilhører faktisk siste kategori, tross min lidenskap for strikking..) Denne supersøte buksa og jakka kommer fra Dalegarn sitt babyhefte fra 2008 tror jeg..

Nå begynner ting å ordne seg til babyenes ankomst, vogn er på plass og klærne er på veg ned i skuffene sine. Baby-strikketøy er påbegynt (og glemt igjen hos svigers!) Jeg er over halvveis, men fortsatt nyter jeg å være gravid og håper de holder seg "på plass" lenge enda! Tenk å være så heldig og ikke ha noen plager eller nevneverdig ubehag, ennå det denne gangen er dobbelt så mange der inne!
Ha en riktig god helg, alle gravide og ikke-gravide!

2 kommentarer:

  1. Passe godt på deg selv og mageboerne :D Kose deg og ha en flott helg :D

    SvarSlett
  2. Så flott å høre at du slipper plager, tross to! Spennende tider i møte.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!