søndag 27. mai 2012

Fra babyverden til bloggverden

Tusen hjertlig takk for alle gratulasjoner!
Her henger ammetåka godt ned i panna og babylykken er egentlig komplett!
Småjentene er som babyer flest; sover, spiser og bæsjer! Også sovner de igjen.. Nå er to-kilos milepælen rett rundt hjørnet!
Jeg må innrømme at jeg stortrives i babyverden og vil helst være der hele tiden, men jeg prøver å lese litt til eksamen. Den kommer snikende om bare noen dager, også er det jo fortsatt spennende å ta en tur innom bloggverden, men hyppige, spennende eller veldig meningsfylte innlegg kan jeg ikke love i tiden fremover! ;-)



Før helga tok jeg en bytur som beviste at verden utenfor sykehuset fortsatt ruller og går. Og det var veldig deilig! En stund i sola på "kaffebønna" var ikke dumt, det eneste jeg manglet var strikketøyet.. (Ja, jeg var på nippet til å ta det med, men kunne ikke sitte så lenge uansett.)
Et par timer ute, spaserende i storgata, mysende mot sola og titte på folk og butikkvinduer var helt supert! Og kanskje neste gang blir det med tvillingvogn!



I går var det visst søsterdag og min elskverdige lillesøster sendte meg en spennende pakke! (Adressert til meg på nyfødt intensiv, nå bor jeg visst virkelig her!!)
Innholdet var den kjempefine termokoppen, ja også noen poser Pukka te som ikke ble med på bildet! (Nevnte jeg ammetåka?)
Ellers vises ullbuksa jeg strikker for ei venninne i Lanett og et par flashing-rococo, pulsvarmere som jeg skal prøve å få helt ferdig. Det var de jeg holdt på med den dagen jeg havnet her!

Håper dere har ei flott pinsehelg!

1 kommentar:

  1. Håper søstergaven falt i smak:) De pulsvarmerne så veldig fine ut! Nå fikk jeg lyst til å lage dèt og... Men har nok litt for mange ufo'er nå!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!