onsdag 25. januar 2012

Morgentur!

Nå har jeg hatt en fantastisk flott tur oppover i marka, nesten opp på fjellet. Jeg smurte matpakke og slo kaffen på termos og tok med sekken når vi kjørte til barnehagen. Da jeg begynte å gå ti over ni var det ennå ikke helt lyst, men det var fantastisk flott lys og solrenninga var fargerik og nydelig! Kom meg helt til topps og utsikten var verdt det; en rolig morgenstund med kaffe og et par gode skiver. Tenk at slike fantastiske opplevelser er gratis!?




Nå blir det strikking med god samvittighet før jeg henter mann og barn.
Ha det så godt!

2 kommentarer:

  1. Vakkert! Og flott at det er helt gratis, vi bor sannelig i et fint land. Det er energipåfyll med en slik tur.

    Ser at du sliter med hippo-vottene. Jeg driver også å strikker dem. Det er 72 masker på votten, så den er ganske stor. Jeg strikker mine med tynt sokkegarn og pinner 2,5, og de blir ganske passe (i hvert fall ikke små). Ser på Ravelry at mange sliter med at de blir for store.

    SvarSlett
  2. Hei på deg, der var du jo. Så koselig :D
    Nydelige bilder du har tatt også så flink å gå tur :D

    Nå skal jeg kose meg med resten av bloggen din :D

    Ha en nydelig onsdag :D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!