tirsdag 10. januar 2012

Et lite hjertesukk fra hybelen..

Siden jeg går samlingsbaserte studier i Tromsø innebærer det hybelliv fra mandag til fredag visse uker, dette er en av dem. Og når man har mann og barn som man stort sett trives veldig godt å bo sammen med er ikke aleneboertilværelsen på hybel direkte lystbetont. Da gjelder det å prøve å se på det som en liten husmorferie og kose seg med diverse halvferdige og ferdige middagsretter man kan "fråtse" i.. Jeg har selvfølgelig med meg litt strikking og driver med en knallrosa lue til meg selv, men som vil matche Stormbergjakka perfekt! jeg tok også med meg Evillagarnet og noen fem-pinner, tilfelle jeg skulle få lyst til å prøve meg på votter igjen..
Ukas høydepunkt blir helt klart spa-timen hos essens! Jeg var så heldig å få gavekort av min super-dupre lillesøster i bursdaggave, tusen takk! Gleder meg! Og plutselig er det fredag og spennende og se om det blir hurtigbåt eller buss til Finnsnes! ;-)
Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Og vær så god! Ser ut til å bli en spennende blogg å følge, storesøster! :) Kos deg i Tromsø! Gleder meg til å besøke deg om ikke lenge! :)

    SvarSlett
  2. Hei hei, så moro å finne en blogg fra samme plass som meg da :) en hilsen fra Fet her ;) Nå skal jeg titte mer på dine innlegg her :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!