mandag 10. juni 2013

Til en søster..


Jeg har en søster som nettopp har hatt bursdag! Denne søsteren er veldig glad i shabby, romantisk stil, gode loppisfunn og decoupage! Jeg fant en sånn fin blikkboks på loppis i sverige for et par uker siden og den ropte etter noe fin decoupage til lokket sitt!

Blonden på kanten gjorde liksom susen synes jeg, håper bare den også sitter med decoupagelim, jeg hadde ikke noe annet!



Sammen med litt Pukka te tror jeg det blir en gave som faller i smak! Da drar vi i bursdag lag!
Og satser på at søsteren ikke titter innom her før gaven er overlevert!!

Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Det var en fin søster-gave! Ekstra stas med BÅDE noe gammelt og fint OG hjemmelaget!
    Håper det gikk greit på eksamen!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!