torsdag 30. mai 2013

Elle melle...



Gjett hva som frister mest! Det som ligger innerst til høyre eller det nærmest kamera? Og gjett hva det tross alt blir mest av? Jepp, pensum! Med pedagogikk eksamen 5 dager unna er det ikke "krok omkring"! (Fler som kan det uttrykket??)
 Men bare vent, etter siste eksamen er det sommerferie og jeg ønsker meg strikkesommer!



Oppdatering på strikkefronten...eh..
Her rekkes bleiebuksen fra i fjor sommer opp! Jeg vil anslå at den ble omtrent 92% ferdig, det manglet kanter rundt bena og montering. Sånn er livet! Det var når jeg begynte på tilhørende tunika at jeg mistet helt trua på det settet..



Og her endte noe av det opprekte bleiebukse-garnet! Det vil si at dette er en tråd Rowan Glace og en tråd grønn PT pandora. Jeg så et behov for en koseligere kurv enn den i plast fra Europris. Fant en oppskrift på garnstudio som ble veiledende..

Hvis dere lurte på hva som fristet på det første bildet er det et par lave sommer sokker til meg selv i et deilig garn som heter Panda Wool, bambus og merino, deilig! Kjøpt på littleknits . Skal prøve å komme med en grundig rapport så fort de er ferdige! 

Hei så lenge! Og tusen takk til de som gidder å titte innom denne "rykk og napp"-bloggen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!