onsdag 30. mai 2012

"Flashing rococo" og spennende give-aways!

Jeg har fått snusen i give-away både hos gry-anette og lala`s loft! Dette er to bloggger jeg kan anbefale på det varmeste!


Her er det som ble liggende igjen midt på stuebordet, nesten ferdig, når jeg og mannen heiv oss avgårde til Tromsø for noen uker siden, uten tannbørste og truseskift!
Pulsvantene flashing-rococo, samme designer som har elf-clobber.
Lite og lettvint prosjekt, jeg likte mønsteret. Mulig jeg prøver å strikke de i noe tynnere garn, disse er strikket i dobbel "Renew wool", samme garn som jeg strikket uglevottene i, og jeg synes de ble litt "klumpete". Jeg så for meg disse til et sommerantrekk..
Rysjekanten er lys rosa svale, (disse skulle jo inngå i mitt "rosa-lilla prosjekt", som egentlig stoppet opp før det var påbegynt!)

Også vil jeg vise frem de fine sokkene jentene har fått av en veldig trivelig barnepleier på avdelingen. Da jeg forsiktig ymtet om hun kunne dele oppskriften, var beskjeden; nei, det hadde hun ikke, disse hadde hun komponert sjøl! Men det kunne visst bli en råd med det lell... ;-)
Og sånne strikker hun til alle barna her! Vi er veldig takknemlige!

God onsdag til de som måtte titte innom!

4 kommentarer:

  1. wow veldig elegante pulsvarmere...

    SvarSlett
  2. Å, så god hun barnepleieren var da! Det varmer nok både mammahjerter, og babyføtter! :)

    SvarSlett
  3. Bli med på give away på vår blogg!

    http://ullogsaker.blogspot.no/2012/06/give-away.html

    Ull og Saker

    SvarSlett
  4. SÅ nydelige sokker og så skjønne små bein... Håper alt går bra med de små nurkene deres, og at dere får en litt mer normalisert hverdag etterhvert. Nåja, det får dere vel forresten ikke på veldig lenge - det er ingenting "normalt" med å få to babyer samtidig! ;) Våre er blitt 1 år nå, og dere kan bare glede dere til den fantastiske tiden dere har foran dere. Om ett år har dere to stykker som ler høyt, klyper dere i øret, som koser og legger armene rundt nakken deres, som elsker å sitte på skuldrene og som hviner av glede når vi leker fly, to som spytter ut havregrøten for å kline den på stolene sine og som sier mamamama og pappapapa. Bare gled deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!