onsdag 1. februar 2012

Studenten i nord!

 Så var det hybelliv og skolebenk i Tromsø igjen denne uka. På nattbordet mitt ser dere blant annet noen resultater av litt shopping; ei ny hårspenne, en pose te, lemon curd (skal prøve å bake scones, til helga?) og det jeg leser; Allers og "Klassikeren" av Ola Jostein Jørgensen. Frukten viser at jeg prøver å spise like sunt som vi gjør hjemme, mens neste bilde viser at jeg også skeier ut på hybelen..! Det er en av de få godene med å bo alene ei uke; å styre menyen sin helt og holdent ut fra egne lyster!

Berlinerbolle og kakao!
 Det har blitt sørgelig lite strikking denne uka; så mye har jeg strikket siden mandag morgen på hurtigbåten. Begynte på leggvarmere i pt5, oppskrift fra boka strikkelyst. Jeg er nødt til å strikke litt i kveld, jeg er i ferd må å få abstinenser!
 Det siste bildet viser hva som blir prioritert når man er her, det skulle bare mangle... Plutselig er det mai og eksamenstid! *grøss* Men i dag er jeg halvveis i familie-isolasjons-perioden for denne gang, snakket med de små på skype i stad, vet ikke om det egentlig hjelper..! ;-)
Mer strikking i senere innlegg, so long!

2 kommentarer:

  1. Jeg ble veldig nyskjerrig på de leggvarmerene dine altså - ser flott ut det mønsteret:)

    SvarSlett
  2. Og der fikk jeg akkutt lyst på noe søtt, litt seint for Berlinerboller.... lurer på om vi har noe annet i skapet?

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen!